Firemní web

firemní web

Firemní web je nedílnou součástí každého podnikání. Vytvořím Vám firemní webové stránky, které podtrhnou zvolenou firemní identitu a podpoří vaše úspěšné podnikání. Mnoho potencionálních zákazníků hledá Vaše výrobky nebo služby právě na internetu. Neopomíjejte příležitosti, které se na internetu skrývají a nabídněte potencionálním zákazníkům to, co hledají. Svěřte se mi s Vaším podnikáním nebo podnikatelským záměrem a navrhnu Vám optimální řešení, podložené léty praxe při tvorbě firemních webů.

Poskytuji tvorbu firemních webových stránek vč. responzivního designu, který poskytne uživatelům mobilních zařízení dostatečně vstřícný zážitek z vašeho webu. Nabídka služeb v oblasti tvorby a správy firemního webu jsou opravdu široké. Pokrývám všechny oblasti, které jsou potřeba pro výkonné firemní stránky. Pro jedinečné weby můžete kromě jejich tvorby využít např. služeb copywritingu (pro získání jedinečných textů) nebo internetového marketingu.

Při tvorbě firemního webu nabízím dvojí provedení, která jsou více rozvedena v následujících odstavcích. Jedná se o obsahové a designové webové stránky. Toto rozdělení je pouze hrubé a při specifikaci požadavků je vždy navrženo vhodné řešení, které nemusí přesně splňovat přesné hranice jednotlivých kategorií.

Obsahové firemní weby

Zaměřuji se hlavně na obsahové firemní weby. Jsou to webové stránky založené na textovém obsahu, který zaujímá převážnou část stránky a mají jednoduchou strukturu rozvržení bez zbytečných obrázků zpomalujících načítání resp. vykresování stránky. Tyto firemní weby jsou přívětivé pro uživatele, rychle se načítají, mají jasně vytvořenou strukturu obsahu, optimalizovaný zdrojový kód a díky mé dlouhodobé praxi v internetovém marketingu budou připraveny tak, aby probíhala snadná indexace ze strany vyhledávačů. Takto vytvořené webové stránky se nebudou zobrazovat na posledních příčkách ve vyhledávání a budou pro zákazníky na zvolená klíčová slova dohledatelné.

Designové firemní weby

Samozřejmě vytvářím i zcela designové firemní weby, které obsahují větší množství obrazových podkladů s minimalizací textových informací. Tyto firemní weby mají určitá úskalí, pokud se jedná o prosazení se ve výsledcích vyhledávání a to hlavně, pokud jsou koncipovány pouze na jednu stránku. Takto koncipované firemní weby jsou vhodné pro takové firemní zákazníky, kteří potřebují web pro prezentaci, ale zároveň jsou jejich marketingové aktivity rozprostřeny i mezi klasické “neinternetové” postupy. Samozřejmě jsou i tyto firemní weby kvalitně zpracovány z pohledu zdrojových kódů, aby byly alespoň částečně kompenzovány nevýhody nižšího obsahu textu a vyšší přenosové náročnosti s ohledem na vyšší výskyt grafických prvků.

Firemní web závěrem

Ač je v předchozích odstavcích provedeno vyrazné rozdělení firemních webů na dvě skupiny, není tato hranice, tak ostrá, jak by se na první pohled mohlo zdát. Vždy jsou na úvodní schůzce probrány veškeré požadavky, které jsou ze strany zákazníka vyžadovány a nastíněno optimální řešení. Obě výše uvedené skupiny mají své přednosti a je zapotřebí důkladně analyzovat účel firemního webu. Samozřejmě je vše zcela na Vás, které řešení se bude realizovat a jako zákazníci rozhodujete o průběhu prací.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Použitím webu s tím souhlasíte. ... zobrazit podrobnosti

Rozumím ×